Publikacijos gegužės 5, 2017

Kaip darbdaviui parduoti save darbuotojui

Įmonių verkšlenimai dėl darbuotojų trūkumo tapo tokie įprasti, kad į juos beveik nebekreipiama dėmesio. Suklusti priverčia tos bendrovės, kurios ramiai pasakoja apie situaciją darbo rinkoje ir būdus, kaip pritraukti talentų.

Samdos specialistai atkreipia dėmesį, kad jau dabar patyrusių, iniciatyvių specialistų, dar kitaip vadinamų talentais, vien sodriu atlyginimu nebeprisiviliosi. Kandidatai ieško bendrovių, kurios ne tik gali pasiūlyti projektų, bet ir puoselėja kultūringą darbo aplinką.

 Pasirinkimo kriterijai

„Yra toks posakis – žmonių yra, bet nėra žmogaus. Juk įmonės nori pasirinkti būtent sau tinkamiausią darbuotoją. Mūsų darbo rinka yra gana nusistovėjusi, ir kai viena pusių turi daugiau svertų, tuomet kita pusė nukenčia. Sakykime, jei darbdavys yra labai patrauklus, vadinasi, jis turi galimybę rinktis iš daugiau kandidatų. Jei paklaustume šimto darbo ieškančių žmonių, kur norėtų dirbti, dažniausiai jie nurodytų keliasdešimt tų pačių bendrovių. Taigi tos įmonės, kurios nėra gerai žinomos, mažiau atkreipia galimų kandidatų dėmesį“, – paaiškina Laura Duksaitė-Iškauskienė, darbuotojų atrankos UAB „Master Class Lietuva“ vadovė.

Pašnekovė detalizuoja, kad vienas darbdavio patrauklumo kriterijų – naujumas. Jei rinkoje veiklą pradeda plėtoti žinomo prekių ženklo, užsienio kapitalo bendrovė, tikėtina, kad įmonė atkreips darbo ieškančių dėmesį.

„Įdomumas – irgi svarbus aspektas, renkantis darbdavį. Ypač kalbant apie aukštos kvalifikacijos specialistus. Įdomumas apibrėžiamas gana plačiai: darbas skirtingose šalyse, galimybė dirbti ir priimti sprendimus savarankiškai ir pan.“, – kalba specialistė.

 

Daugiau šia tema kviečiame skaityti Lauros Duksaitės-Iškauskienė komentare Verslo Žiniose