LiMA pristatė EMC akredituotą marketingo kompetencijų modelį
LiMA pristatė jos parengtą ir European Marketing Confederation (EMC) akredituotą marketingo kompetencijų modelį, aiškiau apibrėžiantį reikiamas kompetencijas.
LiMA pristatė jos parengtą ir European Marketing Confederation (EMC) akredituotą marketingo kompetencijų modelį. Jis padės sukurti bendrą marketingo kalbą Lietuvoje – aiškiau apibrėš reikiamas kompetencijas ir stiprins profesinį bendradarbiavimą tarp verslo ir akademinės bendruomenės.
Tarptautiniu mastu pripažintas modelis apibrėžia šiuolaikiniam marketingo profesionalui reikalingas kompetencijas bei teikia gaires verslui, švietimo organizacijoms bei esamiems ir būsimiems specialistams, svarstantiems apie karjeros pasirinkimus.
„Modelis įvardina tris esmines marketingo profesionalui būtinas kompetencijas: strategija, įžvalgos ir tyrimai bei orientacija į vartotoją. Tačiau einant giliau – matome didesnę specializaciją, pavyzdžiui, finansinis raštingumas, technologijų ir inovacijų išmanymas, duomenų analitika”, – sako modelio kuratorė ir LiMA valdybos narė – Indrė Pikturnienė.
Vadovų paieškos įmonės „Master Class Lietuva“ vadovė Laura Duksaitė-Iškauskienė diskusijos metu paklausta, ar šių dienų verslo vadovai žino, kokių kompetencijų jiems reikia renkantis darbuotojus, atsakė: „B2B srityje labiausiai trūksta išmanymo, nes nėra lengva suprasti, ko vadovai nori. Iš ateinančio specialisto tikimasi, kad jis kurtų turinį, vystytų prekės ženklą, užsiimtų komunikacija ir taip toliau – jie visko nori. Dažnai pasitaiko ir nesusikalbėjimų: pasirodo, kad pasamdžius žmogų, visi skirtingai suprato, ką jis darys ir kokias kompetencijas turi. Todėl ir reikalingas šis modelis, kad būtų galima aiškiai matyti, ko mes galime norėti, iš ko galima rinktis ir kur žmogus gali užaugti.“
Pristatymo renginyje dalyvavo ir savo įžvalgomis dalinosi ir universitetų bei verslo atstovai:
🔵 Laura Duksaitė, vadovų paieškos įmonės Master Class Lietuva vadovė;
🔵Lineta Ramoniene, PhD, Strateginės rinkodaros modulio vadovė, ISM University of Management and Economics;
🔵 Dr. Sigitas Urbonavicius, Rinkodaros katedros vedėjas, Vilniaus universitetas / Vilnius University Ekonomikos ir verslo administravimo fakultetas;
🔵 Asta Kyguoliene, Dr., Vytauto Didžiojo universitetas Ekonomikos ir vadybos fakulteto dekanė;
🔵 Renata Augustaitiene, Ignitis Group žmonių ir kultūros departamento vadovė.
Skaitykite daugiau Delfi.
Kompetencijų modelio aprašymas yra čia.