Laura Povilaikė | CMO pozicija – kas toliau: CEO, nuosavas verslas, o gal čia jau karjeros viršūnė?
Mintys iš diskusijos, kuriomis dalinausi CMO Summit'25 konferencijoje.

Tokioje diskusijoje, tiksliau net dvejose, sudalyvavau CMO Summit’25 su CMO profais.
Kelios mintys, kuriomis dalinausi ir diskusijose:
Galimybė CMO (Chief Marketing Officer) eiti į CEO apie 1 iš 10. Taip rodo JAV tyrimai. Norų yra – bet kol kas tai nėra pirmas vadovų pasirinkimas, tarptautinių tyrimų duomenimis maždaug 14 proc. vadovų svarsto CMO į partnerio ar CEO poziciją.
Jeigu nori eiti į CEO – geriausias tarpinis karjeros laiptelis per komercijos vadovo (CCO/growth officer) poziciją. Iš ten į CEO daug lengviau. Tuo pačiu būtent pardavimų ar verslo plėtros, verslo suvokimo neretai CEO ir pasigenda iš CMO, dėl to neretai mato juos tik kaip operatyvinę, procesinę ir kaštų rolę.
CEO ne visada yra geresnė pozicija už CMO, tiek atsakomybės, tiek atlyginimo prasme.
Nuosavas verslas ar konsultacijos – gana populiarus kelias, taip pat populiarėja fractional CMO, apie šią rolę labai smagiai papasakojo konferencijoje kalbėjusios Greta Zaikauskaitė ir Vilda Bučmytė.
CMO – pats turi būti geras prekinis ženklas. Niekur taip stipriai nežiūri vadovo asmeninio prekės ženklo ir komunikacijoje kaip CMO. Tuo įsitikinau dar kartą ir atviro rato diskusijoje su Guoda Sakalauskienė (she/her) apie asmeninį prekės ženklą.
Kalbėti žmonių kalba su vadovais, be GRP, TRP – tai geriau parodo išskirtinumą, nes samdo tie, kurie neturi tokios kompetencijos. Labiau sieti KPI’s su verslo rezultatais.
CMO perdegimui “dėkinga” pozicija, nes viskas labai dinamiška, greita. Jeigu tu nemoki greitai keistis – keičia tave.
Na ir pabaigai, jeigu galvojate apie karjeros pokyčius, pritariu, kad verta išmėginti stabtelėjimą, apie kurį kalbėjo Liudas Rimkus.
Pasvarstyti, pagalvoti, gal nueiti į karjeros konsultaciją ir tik tada priimti sprendimą, kur toliau.